Witaj w sklepie domodes.

Szklane kule

Polecane lampy

zobacz polecane produkty

Promocje
Lampa wisząca, białe kule -  White Ball Hromo
Lampa wisząca, białe kule - White Ball Hromo

349,00 zł

Cena regularna: 394,00 zł

Najniższa cena: 394,00 zł
szt.
Lampa wisząca, biała kula - White Ball Elipse 50
Lampa wisząca, biała kula - White Ball Elipse 50

299,00 zł

Cena regularna: 359,00 zł

Najniższa cena: 359,00 zł
szt.
Lampa wisząca, białe kule LED - White Ball Elipse 2
Lampa wisząca, białe kule LED - White Ball Elipse 2

358,00 zł

Cena regularna: 447,00 zł

Najniższa cena: 447,00 zł
szt.
Kinkiet kryształowy w kolorze mosiądzu – Shinden Brass 45
Kinkiet kryształowy w kolorze mosiądzu – Shinden Brass 45

249,00 zł

Cena regularna: 348,00 zł

Najniższa cena: 348,00 zł
szt.
Reklamacja i zwrot towaru

Reklamacja

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@domodes.pl lub telefonicznie: 792 89 89 69 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Uszkodzenia podczas transportu

Wszelkie uszkodzenia, które nastąpiły podczas transportu  towaru  wymagają spisania protokołu szkody z kurierem.   Bez protokołu szkody spisanego kurierem, reklamacje  nie będą rozpatrywane.
Jeżeli opakowanie nosi znamiona uszkodzenia, bezwzględnie należy sprawdzić jego zawartość w obecności kuriera.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
3. Dołożymy wszelkich starań aby, ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzić stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy na podany numer konta bankowego.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
5. Zwroty realizowane z płatnością przy pobraniu nie będą przyjmowane.

6.Jeżeli towar jest sprowadzony, konfekcjonowany lub nosi znamiona indywidualnego zamówienia  nie podlega procedurze zwrotu i odstąpienia od umowy. Indywidualne zamówienie - jeżeli klient wybiera parametry z pośród kilku opcji jakie znajdują się przy produkcie. Przykład: kolor, wielkość, parametry dodatkowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Jeśli korzysta Pan z GTM to
Sklep internetowy Shoper Premium